EC-s durvulás

Ez tényleg durva!
tegnap elkezdtük az éjszakai EC-zést. mind a négy gyapjúkülsőnket be kellett lanolinoznom, így gondoltam, akkor itt az idő, hogy éjszaka is pisiltessem Jankát, ha már úgysem tudok külsőt adni rá.
édes pici lányom utoljára kb fél9-kor pisilt, aztán elaludt valamikor fél10 magasságában. kapott pelust, de külső nélkül. legközelebb kettőkor ébredt, gondoltam, tuti pisilnie kell, száraz a pelusa, hát ráültettem a bilire. égtelen sírás, ő nem ezt akarta nyilván. ok, cici be a szájába, de maradtunk továbbra is a bili fölött a biztonság kedvéért. szopizott, elaludt. pisi sehol... mivan??? nem egészen értettem, de hát mindegy, pelenka vissza. a következő ébredés reggel hatkor volt. pelus le, még mindig tök száraz!!!! ismét bili fölött szoptatás, és lánykám pisilt. méghozzá nem keveset! utána még visszaaludt újra, hétkor megint pisi a bilibe, szopi, kaki a bilibe. mindezek után hatalmas vigyorokat küldött nekem. :)
ennyit arról, hogy állítólag a babáknak éretlen még a záróizmuk!!! simán kibírta este fél9-től reggel 6-ig!

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések