kókuszos finomság


Sebi tegnapelőtt egy zacskó kókuszos győri édessel állított haza. és ráadásul még az orrom alá is dugta, hogy szagoljam meg, milyen finom az illata! persze nem bírtam ellenállni, így ettem belőle egy-két szemet. és elhatároztam, hogy amint lesz egy kis időm, én is csinálok valami kókuszosat, ne kelljen már a bolti mérgezőt enni...


ma reggel jött az ihlet is, meg a kiscsajom is rendes volt, és engedte, hogy csináljam, így elkészült egy nagy adag finom kókuszos keksz.

itt a receptje.

Kókuszos keksz

40 dkg liszt
40 dkg kókuszreszelék
20 dkg zsiradék (nekem ez most fele hidegen sajtolt napraforgó olaj-fele kókuszzsír volt)
8 ek méz
2 kk szódabikarbóna
annyi víz, hogy a massza jól formázható legyen (kb 1 dl)

a hozzávalókat összekevered, és kis korongokat készítesz belőle. sütőpapírral bélelt tepsiben közepes lángon, kb 180 fokon sütöd.

én a végén még elcsábultam, és az adag felét csokiba mártogattam. :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések