társasági ember


Janka-jelentés:

egy kis tünemény ez a leányzó! nevetve ébred, mindenkire mosolyog, beszél a szemével, sőt, már sokszor a szájával is, csak nem értjük még. :) látszik rajta, hogy jól érzi magát ebben a világban. :) egy kis boldogság gombóc. :)
ma átfordult hasról hátra!
hátról hasra még nem fordul (tudjuk, ez a nehezebb), de ha oldalra fektetem, akkor átfordul hasra, akár még hegynek fölfelé is. idő előtt csinálja egy kicsit, én úgy tudom, elég lenne 6 hónapos korában.

már nyúl a tárgyakért, érdekes, ahogy a szem-kéz koordináció kezd kialakulni nála. legutóbb, amit láttam, hogy Mami karóráját bűvölte szemmel, majd megpróbálta megfogni. nagyon édes volt, ahogy próbálkozott odaigazítani a kis kezét az órához. :)

sokat van a hátamon. gyakorlatilag reggel azzal kezdünk, hogy pisi-szopi-hátrakötés. máshogy nem is tudnám elintézni a reggeli dolgokat: reggeli készítés Sebinek, Sebi öltöztetés, reggeli magamnak, stb. ilyenkor általában elég hamar elalszik. sokat alszik még, de már vannak hosszabb, akár másfél órás ébrenlétei is. lehet, hogy több is, még nem mértem. :) olyankor nézelődik meg beszélget kicsit hanyatt fekve, de jobban szeret ölben ülve. ha nem ültetem föl, felhúzza magát hasizomból. ma akkor erővel, és olyan hirtelen húzta fel magát, hogy lefejelte az asztalt. :( egyébként egyedül nem nézelődik el, maximum 5 percet. kell neki a társaság. olyan, mint a bátyja, meg az anyja, társasági ember. :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések