kendőmustra


elég sok kendőm gyűlt össze ahhoz, hogy most már úgy érezzem, számot kell vetnem ezügyben. :) vegyük hát szépen sorra, mim van, és miért is szeretem őket!


A két Didymos Indio. a Smaragd és a Scilla. ez utóbbi karikás. mindkettő extra puha, és extra szép színei vannak. a karikásat azért szeretem, mert tökéletesen a gyerek méretére állítható. akár nyár van, akár tél, akár 1 hónapos a baba, akár 7, akár egy szál bodyban van a gyerek, akár kabátban. és ez még mindig nem elég, simán fel lehet venni kabát alá, nem áll ki a hátamnál, nincs rajta csomó, vagy bármi. én úgy szoktam beülni a kocsiba is, hogy már rajtam van, fölé a kabát. aztán ha kiszállunk, bele Janka, és a kabáttal betakarom. nagyon praktikus darab. a csípőn hordozáshoz való eszközök közül nekem ez vált be leginkább. igaz, néha féltem a kis puha indiómat, hogy meghúzódik valami szál benne, ahogy húzom a karikán keresztül. ebből a szempontból jobb lehet egy vastagabb anyag karikásnak.
a Smaragdom pedig 4,70 m. és gyönyörű! :) ezzel mindent lehet kötni, duplót, nepálit, jordant, amit csak akarok. és Janka születése óta ez az első nem rózsaszín kendőm! :)

A két jacquard szövésű Didymos-om. mindkettő 4.70m-es. az első a már sokat emlegetett mikrobis Laura. ezidáig ez volt "A KENDŐ". szép, csajos, de bírja a strapát. most viszont egy kicsit pihen, mivel megérkezett a mellette látható Hortenzia. extra hideg lila-kék kombó. nagyon az én színeim. szerelem lett belőle. :)


A két Lana. letisztult színek. a fehér Havasi gyopár nekem "A LANA". ettől nem válnék meg. egészen érdekes, hogy mindenki azt gondolja róla, hogy biztos kényes, mert ennyire világos. de nem. kötöttem vele már a Moszkva tér porában is, de nem lett semmi baja. a kosz egyszerű mosószódás mosással kijön belőle. hogy miért szeretem a Lanát? mert erre nem kell különösképpen vigyázni. nem húzódik ki a szála, bírja a nyálat, a koszt, a ráncigálást. és minél nehezebb a gyerek, annál kényelmesebb lesz a hordozás egy Lanával.
a kék kendő egy Lana tenger. épp most váltam meg tőle. Dávidnak vettem, még Janka születése előtt, hogy legyen egy fiús színű kendőnk is. de nem vált be nála a kendő, mint hordozóeszköz, inkább Fidini erszényben nyomul. így ez a kendőm már nincs. kicsit bánom, de nemsokára jön az új Lana, és állítólag lila lesz. :) már alig várom.


Hoppediz Lille. ez a rövid kendőm. azt hiszem, 2,5 m. rebozó kötésekhez kiváló. és a színösszeállítása sem utolsó. törtfehér alapon halvány rózsaszín és bordó csíkok. tökéletes.


A piros kendőm. Gipsy Mama Lalita. 5 m felett van a hossza. gézkendő. égő tűzpiros és pink kombinációja. nyáron nagyon jó volt vele kötni, remélem még jövő nyáron is hasznát vehetem. a legkényelmesebb kötés ezzel a kendővel a dupló. mivel elég vékony az anyag, a batyu eléggé húzza vele a vállamat (minél nehezebb a gyerek, annál inkább).


És végül a fürdős kendőm. nagy hasznát vettem a nyáron. kicsit érdekes vele kötni, főleg hátra. elöl tök okés, megkötöm és beleteszem a gyereket. de hátra gyerekkel együtt... egyrészt keskeny az anyag. jóval keskenyebb, mint egy átlag szövött kendő. másrészt állatira csúszik. fölcsúszik, lecsúszik, de mindenesetre nagy küzdelmek árán kerül csak a helyére. egyszóval gyakorlást igényel a használata. de amúgy szuper találmány. Janka máshogy ne is volt hajlandó a vízzel érintkezni, csak ha rajtam volt kendőben.

a kendőknek ezennel vége. következő részben a többi hordozóeszközzel foglak szórakoztatni benneteket. addig is jó hordozást! :)

Megjegyzések

  1. Szia Mira,

    hogy fontad ilyen szépen össze a kendőidet??? Ez nagyon praktikus tárolási mód lenne számomra is!
    Köszi!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések