arctartás

a szülés óta foglalkoztat a gondolat, hogy miért is kellett mentőt hívni egy esetleges faros szüléshez? és hogy vajon az arctartás, amivel Janka született mennyire "veszélyes"?
most volt időm végre kicsit utánaolvasni...
hát mindkét tartás kórházi körülmények között császáros eset, ha időben észreveszik.
hálás vagyok érte, hogy itthon szülhettem pont ezt a babát, akit valószínűleg császárral szedtek volna ki belőlem, ha kórházban szültem volna. itthon esély sem volt a császárra, ráadásul elég későn érkezett meg a bábám ahhoz, hogy már véletlenül se lehessen kórházba menni. hiába, a gyerekek tudják, mikor, hogyan, hol szeretnének megszületni. és semmi sem véletlen. az sem, hogy Janka három héttel előbb jött, és az sem, hogy a bábám csak a tolófájásoknál ért ide.
ráadásul ahogy olvasom a fórumokat, a legtöbb édesanya hálás az orvosnak a császárért, mert legalább nem nyomódott a baba arca. Janka gyönyörű arccal született, egy ici-picit volt lila a szája körül, de nem volt feltűnő. semmi szembevérzés, vagy bármi hasonló. a születése napján készült képe magáért beszél.
Egyébként Sebi is tudta, hol akar születni. egyszer megkérdezte tőlem:
"- Anya, én mikor születtem?
- Délután 5 óra 10-kor.
- És otton?
- Nem, kórházban.
- Huh, az jó!!!
- Miért???
- Mert én kórházban akartam születni!"

Hát így. :) megnyugtató, hogy a gyerekek tudják, hol akarnak megszületni. :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések