migréntea

ismét egy gyógytea recept.
én már kigyógyultam a migrénből (remélem végleg), mióta figyelek az étkezésemre (no cukor, no tej, no hús, no finomított élelmiszerek, no adalékanyagok, stb...).
szóval én elvagyok, viszont többen vannak a családban, ismerősök között, akiket gyötör ez a borzalom. az idei nyár pedig elég frontosnak igérkezik sajnos. :(
mit lehet tenni tehát a migrén ellen?
néhány jó tanács:
- ne egyél semmit, amiben finomított cukor (kristálycukor) van. sajnos szinte mindenbe tesznek már, a cimkét alaposan meg kell nézni.
- lúgosítsd a szervezeted! egyél minél több nyers zöldséget, és kerüld az előbb említett dolgokat, plusz az állati eredetű fehérjéket is érdemes kiiktatni az étrendedből. "A fejfájás ugyanis gyakran az anyagcsererendszerben fellépő blokádot jelzi, amit a mérgek és salakanyagok gondos eltávolításával illetve vitaminok, ásványi anyagok, enzimek, krolofill bőséges bevitelével ki lehet küszöbölni." - írja Peter Theiss.
Tudom, most leírtam két mondatban, hogy válts életmódot. de a dolog tényleg működik, habár nem egyszerű a megvalósítása...

és álljon itt egy finom tea, ami hatásos migrénre. több hónapon át naponta lehet fogyasztani. tehát érdemes folyamatosan alkalmazni, nem csak akkor, amikor már beállt a görcs.

rozmaringlevél 30 g
borsmentalevél 20 g
citromfűlevél 20 g
ibolya (az egész növény) 15 g
őszi margitvirág 13 g
ibolyavirág 2 g

(forrás: Barbara és Peter Theiss: Erdők, mezők patikája)

itt még lehet olvasgatni migrén ügyben.

jobbulást mindenkinek! :)

Megjegyzések

  1. Köszi. Jó lenne megjobbulni ilyen téren (is)... Honnan lehet ilyen teát beszerezni? Én frontkor Ginko tablettát szedek Magnéziumost. Nagyon sokat segít. Viszont nekem ideg alapon is előjön, ha túl sok a stresszfaktor... Olyankor a Ginko nem sokat segít. SAJNOS.

    VálaszTörlés
  2. már küldtem erre választ, most mégsem látom...
    szóval bioboltból, herbáriából, vagy gyógyszertárból is be tudod szerezni. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések