Nagyiéknál a két gyerek

Előző hétvégén Nagykovácsiban voltunk szüleimnél. nekem nagy segítség volt az a pár nap, többet tudtam pihenni, mint itthon egyedül a két gyerekkel.

Amint a képen látható, Nagyi képes Jankát órákig is karban tartani, ringatni, és persze elaltatni. :) felajánlottam a kendőt, de egyelőre még nem akart élni vele. Nagyi karja amúgy is elég edzett öt gyerek után. meg állítólag van valami babakocsi a pincében. (ezt szerencsére nem sikerült előszedni.) Lényeg, hogy Janka nem szenvedett hiányt a testközelségből, valaki mindig ringatta. Jellemzően Nagyi és István papa között ment a csere-bere Janka ügyben. nem mellékes, hogy nemcsak altatásban, de böfiztetésben is élen járnak a nagyszülők (mind a négy). :)


Sebi viszont nem kímélte kedvenc Nagyiját. "segített" neki kertészkedni. Íme az eredmény: egy megnyírt klívia. szegényke. Sebi talált egy metszőollót, sőt! egy hatalmas nagy metszőollót is talált, hát az volt a kedvence. végül pedig megtalálta a klíviát. úgy gondolta, hogy egy kissé túlnőttek a levelei. hogy Sebit idézzem: " Azért vágtam le, hogy szép gömböly legyen, és hogy jobban nőjön!"
Hát ennyit erről. valószínűleg ebben az évben nem fog virágot hozni.


És még egy érdekesség. Sebi felfedezte, hogy lehet hasalva is hintázni. megörökítettem, mert rólam is van egy ilyen kép. csak éppen nekem egy hatalmas fehér kötés is díszeleg a homlokomon. éppen valamelyik fejbetörésem után voltam.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések